Mimpi

Ni bukan cerita bersiri my girl, witch yoo hee, adamaya, nur kasih dan beberapa lagi contoh wayang gambar cinta karat. Ini mimpi. Mimpi ber-episod, dream series. Gua masih ingat-ingat lupa recently gua ada mimpi pelik yang kait mengait macam ada jalan cerita. sekali lagi, ini mimpi, tp bukan mimpi basah.


Abstract
Mimpi ni bermula entah macam mana gua terjumpa dengan sorang awek facebook. Dia dengan selamba melamar gua. Gua gelabah. Masa tu gua umur 20, masih belajar kt UPNM. UPNM tak bagi/haramkan student dan pegawai kadet mereka kahwin sewaktu menuntut ilmu askar. Ini fakta. Berbalik pada awek fb yang melamar gua kahwin, gua gelabah dan ter-terima lamaran beliau. Macam biasa, mimpi makes thing short, jadi dengan tiba-tiba gua terkahwin dengan beliau. Selepas nikah gua mintak beberapa request pada beliau. salah satunya berjauhan, xyah call call atau text dan rahsiakan perkahwinan(geli gua nak sebut) ni sebab gua tak mahu kena tendang oleh universiti, n paling penting, gua xnak anak. Makanya mengikut syarat2 yg telah gua tetapkan, kami terpaksa loss contact selama 3 tahun. Malam pertama kami takda, sentuh pun taim nikah je. Beliau memang boleh bersabar. kalau kena awek lain mau kena mahkamah syariah ni. penjara dua tahun ke? eh? eh?


Fast forward.
dah dua tahun lebih kurang pung pang pung, gua macam baru teringat yg gua ada bini. gua rasa macam kesian pulak kat dia. dua jenis nafkah memang tak lah dapat. tiba tiba gua tertanya apa yg dia buat. rasa macam rindu gila babi. dua tahun bro. mesej tadak, tepon tadak cium-cium tadak, pegang-pegang tadak, apatah lagi romance-romance. gua rasa berdosa gila pada beliau, jd, gua ingat mau jumpa dia, kasi cerai talak satu, kasi dia kawin sama laki lain, heh, gua tak touch dia lagi. jadi gua grab henset kodi gua, nak call segan, gua text lah, "babe, besok i nak jumpa you, miss you." dia reply gua, alahaiii sweet gila sweet sweeet. xpayah la gua tulis sini. malu gua. heh. besoknya, gua jumpa dia. mak aihh. muka manis. agak kuruss. makin cantikk. senyuman beliau. aduhhhhhhhh.. susah la gua nak express dalam blog ni. dengan gaya beliau yang matang seperti hot mamas memegang beg kulit cap kodi, senyuman manis, eye contact beliau. gua rasa nak pelukk je. heh gua dah kawin, boleh pelukkkk. sudahnya, gua tak jadi nak ceraikan beliau. terlampau sweet utk di let-go. baru je gua nak pelukkk nak cium cium pipi beliau, gua terbangunnnn dari tidur. cilaka cilaka cilaklalakakakalakalkal


-sumpah ini lah mimpi yg sangat sweet and sexy, kalah wet dreams series gua sebelum ni.
-beliau sangat cantik macam 'babe'
-ini bukan blog jiwang
-ini mimpi.

5 comments:

  1. teruskan bermimpi lagi.
    aku nak tahu apa ending.
    haha.

    ReplyDelete
  2. jgn bgun sepatutny.....lpas ni byk kn aktiviti fizkal..bru dpt tido nynyk...xpyh mmpi..pdn muke

    ReplyDelete
  3. aku nak baca entri ni 44 kali lah..mana tahu nanti tido boleh tolong sambung mimpi kau

    Latest Entri : Mendekatkan diri dengan puaka

    ReplyDelete

komplenan